סדנת אלכוהול, סדנאות קוקטיילים וכל מה שביניהם..:)

בבלוג תקראו על הסדנאות אלכוהול שעשיתי,
סיפורים טובים שלי שקשורים לאלכוהול וקוקטיילים מיוחדים ואפילו תמצאו המלצות אישיות שלי עם הדרכות להכנת קוקטיילים מעולים!
תהנו!

יום שני, 17 בינואר 2011

סדנת אלכוהול

מהי סדנת אלכוהול?
סדנת אלכוהול הינה סדנה שבה מוצג הסבר כללי על אלכוהול ועל קוקטיילים והיא מאופיינת בשילוב של הסברים תיאורטיים על טהרת האלכוהול ועל מהות הקוקטייל. הסדנה משלבת מידע אינפורמטיבי על אלכוהול ומועברת בצורה מעניינת והומוריסטית ונותנת במה פתוחה למשתתפי הסדנה.

בסדנת אלכוהול מבצעים סקירה כללית על תחנותיו של האלכוהול החל מגילויו של היין, הבירה, משקאות כמו וודקה, ג'ין, רום, ליקרים וכמובן קוקטיילים.

בסדנת אלכוהול המשתתפים הם למעשה הברמנים, הם אלו שמכינים את הקוקטיילים, טועמים אותם ואפילו מקבלים ציונים על איכותם מחבריהם.
למעשה בסדנה זו המדריך הינו "המפקח" והמשתתפים הם הכוכבים האמיתיים של הסדנה.

למי סדנת אלכוהול מתאימה?
סדנת אלכוהול מתאימה לאירועים כמו ימי הולדת, מסיבות רווקים, מסיבות רווקות ואירועי חברה למטרת גיבוש.
באירועי חברה הסדנה גורמת ליציאה מהמסגרת הנוקשה של המשרד והאלכוהול דואג לשאר :)
תוכן סדנת האלכוהול מתחלק בין הסבר על מקורו של האלכוהול, סוגיו השונים ומה זה בעצם קוקטייל?


מה זה סדנת קוקטיילים?
ישנן סדנאות ספציפיות שמתמקדות רק בהכנת קוקטיילים ובהתמקצעות בהכנת קוקטיילים פשוטים, ידועים אך עם זאת גם טעימים כמו למשל קוקטיילי מרטיני כמו "מרטיני ביג אפל" שהוא למעשה אחד מקוקטיילי המרטיני היותר נפוצים. הוא עשוי מוודקה, טריפל סק, מידורי, ליים ג'וס וסיידר תפוחים. זהו קוקטייל עדין, איכותי ונעים לחיך.

קוקטייל נוסף שנפוץ בסדנאות אלכוהול הוא "לגונה כחולה" - ששמו השני הוא "קוקטייל בר מצווה" שהיה נפוץ בעיקר בשנות ה80 ונותן עכשיו רטרו. הוא עשוי מוודקה, קירסאו כחול וספרייט. קוקטייל זה אנו מקשטים בכתר גרנדין.

דוגמא נוספת לקוקטייל שמנת שאנו בדרך כלל ניתקל בו בסדנת אלכוהול - "אורגזמה"- הוא עשוי מאייריש קרים, ליקר קפה ושמנת. - כך יוכלו הגברים שבחבורה להתגאות שגרמו לחברתם לקבל "אורגזמה".

נסיים עם קוקטייל נפוץ נוסף מהדרכות האלכוהול - קוקטייל חורפי בשם "סנגריה חורפית" הוא מורכב מוודקה סיטרון, טריפל סק, מעט אבקת קינמון, סיידר תפוחים ומקל קינמון כקישוט.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה